מאמרי גידול קנאביס

קורס קנאביס רפואי של בריא בישראל

קורס קנאביס רפואי של בריא בישראל

מחפשים את המקום ללמוד בו בצורה מקצועית על קנאביס רפואי ולהשתלב בעבודה בתעשייה? רוצים כיוון לפיתוח יזמות בשוק הכי חם בישראל? בריא בישראל משיק קורס קנאביס רפואי בדיגיטל – מסלול לימודים אינטראקטיבי ומונגש לקהל הרחב

קנאביס רפואי הוא עולם תוכן עשיר וחם, שהפך לאחד התחומים החמים והמתפתחים ביותר בישראל בשנים האחרונות, כאשר כיום קיימת בו יותר דרישה מתמיד לכוח אדם איכותי ומוסמך בתחומים רבים. כל החברות הגדולות בעולם הקנאביס ובעיקר בסצנה הישראלית מחפשות מומחים שיודעים את העבודה בתחומים כמו מכירות, שיווק, דיגיטל, שירות לקוחות או פיתוח מוצרים, אבל לפני הכל ומעל הכל חיים, נושמים ומבינים קנאביס רפואי.

בשביל לטפח דור חדש של מומחים בעולם הקנאביס הרפואי בישראל, בריא בישראל גאה להשיק קורס קנאביס רפואי דיגיטלי חדש. בקורס זה גם אתם יכולים ללמוד מגוון קורסים מקצועיים הנוגעים לצמח הקנאביס והשימוש הרפואי בו, בדרך להתמחות במקצועות הנדרשים למציאת משרת החלומות שלכם בתעשייה המקומית.

קורס קנאביס רפואי – מה לומדים ואיך נרשמים?

מתחם הלימודים הדיגיטלי החדש של בריא בישראל מציע מגוון רחב של קורסים העוסקים בצמח הקנאביס, בחומרים הפעילים שקיימים בו והשפעותיהם על גוף האדם, התהליכים הרפואיים שמשולבים בצריכת החומרים הללו וההשפעות הרפואיות שיש להם על גוף האדם, עולם העסקים והתעשייה המקצועית הנרקמים סביבו בישראל, אירופה וארה”ב, ההיסטוריה של השימוש בקנאביס למטרות שונות ובעיקר לשימושים שונים בעולם הרפואה, השילוב של קנאביס בענפי החקלאות, הקוסמטיקה והתעשייה הרפואית במדינות רבות בעולם, השימוש בקנבוס (המפ) למטרות תעשייתיות החל משחר ההיסטוריה ועד היום, והפוטנציאל של צמח הקנאביס כחומר גלם למיזמים עסקיים שונים.

לימודי קנאביס במתחם החדש של בריא בישראל מתקיימים בתצורה מרוחקת, ללא כיתות פיזיות או מבחנים פרונטליים וכן ללא חובת נוכחות בשום מפגש פיזי, זאת לא רק במטרה לשמור על הנחיות משרד הבריאות ולצמצם את החשיפה לנגיף הקורונה, אלא גם כדי לאפשר לקהל הרחב לימודים במסגרת נוחה שאינה דורשת נגישות פיזית, אינה מבזבזת זמן יקר בהגעה לכיתה וחזרה הביתה, ומאפשרת לכל תלמיד לסיים את תוכנית הלימודים בתנאים שלו ובלוח הזמנים שמתאים לו. מתחם בריא בישראל ללימודי קנאביס בדיגיטל הוא המקום היחיד בישראל בוא אתם יכולים ללמוד את מקצועות הקנאביס בלי לצאת מהבית, ולהתמקצע כמו מומחים אמיתיים עוד לפני שיצאתם לשוק.

מחפשים להשתלב באופן מקצועי בתעשיית הקנאביס הרפואי בישראל, ולעבוד יום אחד בחוות קנאביס או במעבדה מקצועית שמחכה רק לכם? הירשמו עכשיו למתחם לימודי הקנאביס של בריא בישראל והתחילו ללמוד.

מאמרים נוספים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כדאי לקרוא גם..
Close
דילוג לתוכן